Gyakran ismételt kérdések

Rendelés

Megrendelés és termék elérhetőség

Webáruházunkon keresztül éjjel-nappal lehetősége van megrendelést leadni. Ám ha Ön úgy érzi, hogy nem boldogul, megrendelését leadhatja telefonon keresztül is: hívja a +36 42 526 039 telefonszámot és ügyfélszolgálati munkatársunk felveszi a megrendelését!

Honnan tudom, hogy sikeres volt a megrendelésem?

Minden megrendelés után automatikusan e-mail üzenetben egy visszaigazolást küldünk Önnek a megrendeléséről. Ezen kívül, a regisztrált felhasználóknak a saját fiókjukon belül bármikor lehetőségük van arra, hogy megrendeléseiknek aktuális státuszát megtekintsék.

Amennyiben rövid időn (pár órán belül, vagy a megrendelés napján) belül nem kapja meg a visszaigazolást a megrendeléséről, úgy kérjük, ellenőrizze elektronikus postafiókjának SPAM(levélszemét) mappáit is. Bővebb információért hívja ügyfélszolgálatunkat a gyorsabb ügyintézés érdekében a 06 42 526 039 (hétfő – péntek: 08:00 – 16:00).

Módosíthatom utólag a megrendelésem?

Amennyiben módosítani szeretné a megrendelését kérjük minél előbb jelezze ügyfélszolgálatunknak a +36 42 526 039-es telefonszámon vagy az info@refluxparna.hu e-mail címen!

Megrendelés leadásához szükséges regisztrálnom?

Regisztrált fiókot létrehozni nem szükséges a megrendelés leadásához, de több előnye is van ha rendelkezik saját fiókkal webáruházunkhoz. A regisztrációnak köszönhetően az alábbi előnyöket biztosítjuk Önnek:

  • Az elmentett adatoknak köszönhetően a második megrendeléstől rövidebb a megrendelési folyamat.
  • Egy már teljesített megrendelést egyszerűen újra tud rendelni.
  • A regisztrált fiókja legutóbbi rendelések oldalán a korábban leadott megrendelésekről és az azoknak megfelelő szállítási- és fizetési státuszairól kaphat bővebb információt.

Szállítás

Hogyan jut el a csomag hozzám?

A webáruházban megrendelt termékeket az MPL futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap e-mail üzenet formájában.

Mi történik ha nem tartózkodom a megadott címen?

Ha esetleg nem tartózkodik az adott címen a kiszállítás időpontjában, akkor a következő munkanapon újra megpróbálják a kézbesítést.

Mennyi a szállítási idő?

Folyamatosan gyártjuk és készítjük a termékeket, általában rendeléstől számítva 1-2 munkanapon belül megtörténik a csomag kézbesítése. Nem tudjuk befolyásolni azt, hogy hány rendelésünk érkezik egy-egy napon, ezért előfordulhat a szállítási határidőben némi csúszás. Amennyiben szeretne információt kérni a pontos szállítási napról, kérjük legyen szíves munkanapokon 8-16 óra között érdeklődni az alábbi telefonszámon 06 42 526-039.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási díj fix összeg, 1800 Ft , mely Magyarország egész területén érvényes, nem változik a termék súlyától és árától függően, egyszerre több termék vásárlása esetén egyszer kerül felszámításra.

Nyomon tudom követni, hogy hol tart a csomagom?

A megrendeléshez tartozó küldeményazonosító segítségével az MPL online felületén érdeklődhet a csomagja aktuális státuszáról. A küldeményazonosítót és a hozzá tartozó nyomkövető linket a csomag futárnak történő adását követően email üzenetben elküldjük Önnek, illetve a regisztrált felhasználók a saját fiókjukban a megrendeléseik között is megtalálhatják. A küldeményazonosítóra hivatkozva a DPD ügyfélszolgálatánál is érdeklődhet a csomag várható kézbesítési idejéről a +36 1 501 6200 helyi tarifával hívható telefonszámon keresztül (hétfőnként 07:00-19:00, keddtől péntekig 08:00-18:00 óráig.

Van mód sűrgősségi szállításra?

Jelenleg nincs mód sűrgősségi kiszállításra. Az MPL futárai legkorábban 48 órán belül (munkanapokon) tudják a kiszállítást teljesíteni.

Fizetés

Hogyan fizethetek?

– Weboldalunkon keresztül fizetés bankkártyával, vagy Barion tárcával
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatáson keresztül kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban. Bővebben a Barionról…

– Utánvételesen
A vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, ezért kérjük, legyen Önnél mindig pontos összeg, hogy megkönnyítse a futárszolgálat munkatársa számára a visszajáró kezelését.

Fizethetek a futárnak bankkártyával?

Nem! Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, ezért kérjük, legyen Önnél mindig pontos összeg, hogy megkönnyítse a futárszolgálat munkatársa számára a visszajáró kezelését.

Hogyan működik az utánvételes fizetés?

Utánvételes rendelés esetén a címzett a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárnak készpénzben teljesíti. Kérjük, legyen Önnél mindig pontos összeg, hogy megkönnyítse a futár számára a visszajáró kezelését.

Garancia és visszaküldés

Van visszavásárlási garancia a termékekre?

Termékeinkre 14 naptári napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, mely a csomag kézhezvételétől értendő.

Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt terméket mégsem szeretné megtartani, úgy kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak visszaküldési szándékát a +36 42 526 039-es telefonszámon!

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Amennyiben úgy dönt, hogy vissza szeretné küldeni a terméket, úgy a visszaküldés költsége minden esetben Önt terheli.

Hogyan és mikor kaphatom vissza a rendelt termék(ek) árát?

Ha visszaküldené a terméket, úgy a visszaküldés költsége minden esetben Önt terheli.
A terméket visszaküldheti postai úton, kérjük, hogy a csomagban küldje el a számlaszámot ahova visszautalhatjuk a termék árát vagy email üzenetben az info@refluxparna.hu email címre.

Saját fiók

Milyen előnyei vannak a saját fióknak?
  • Az elmentett adatoknak köszönhetően a második megrendeléstől rövidebb a megrendelési folyamat.
  • Egy már teljesített megrendelést egyszerűen újra tud rendelni.
  • A regisztrált fiókja legutóbbi rendelések oldalán a korábban leadott megrendelésekről és az azoknak megfelelő szállítási- és fizetési státuszairól kaphat bővebb információt.
Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrációhoz vigye az egeret a menüben található a Webshop link fölé és és válassza a Fiókom menüpontot, vagy legfelül kattintson a BEJELENTKEZÉS/REGISZTRÁCIÓ gombra!

Vagy a Pénztár oldalon a szükséges adatok megadásakor tegyen egy pipát a Fiók létrehozása felirat elé.

Hogyan tudok bejelentkezni?

Bejelentkezéshez vigye az egeret a menüben található a Webshop link fölé és és válassza a Fiókom menüpontott, vagy legfelül kattintson a BEJELENTKEZÉS/REGISZTRÁCIÓ gombra!

Adja meg a bejelentkezéshez a regisztrációkor megadott adatokat.

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Elfelejtett jelszó esetén kattintson az “Elfelejtett jelszó?” feliratra, majd adja meg a regisztrációkor megadott felhasználónevét vagy e-mail címét.

Lehetőségem van módosítani az adataimat?

Bármikor lehetősége van adatainak megtekintésére és módosítására a Fiókom menüpont alatt. Itt lehetősége van adatainak a szerkesztésére, valamint az alapértelmezett szállítási- és számlázási címet is tudja változtatni.

Amennyiben leadott megrendelésének az adatait szeretné módosítani, kérjük minél előbb jelezze ügyfélszolgálatunknak a +36 42 526 039-es telefonszámon vagy az info@refluxparna.hu e-mail címen!

Adatvédelem

Mi történik az adataimmal?

Szolgáltatásunkhoz meghatározott személyes adatokra van szükségünk(név, cím, e-mail cím, telefonszám), amelyek rendelkezésre bocsátása önkéntes. Ezek az adatok ahhoz szükségesek, hogy szolgáltatást nyújthassunk, az Ön megkereséseire válaszolhassunk, technikai problémák esetén segítséget nyújthassunk, információt továbbíthassunk Önnek (pl. hírlevél formájában), vagy kérése esetén akár felvehessük Önnel a kapcsolatot.

Az Ön személyes adatait kizárólag előre pontosan meghatározott célokra használjuk.

Az adatait bizalmasan kezeljük és csak a következő általános, a hatályos jogszabályok alapján megengedett célra tároljuk és használjuk fel.

  • Termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos igények teljesítése
  • Önnel történő kapcsolatfelvétel